Torsdag 30/4

Sista april och det känns alltid lika skönt med en ny månad :-D (imorgon alltså tänkte jag på). Där hemma har väl typ alla firat Valborg ikväll, jag har knappt ens tänkt på att det är Valborg, och även fast jag tänker på det så känns det inte som att jag bryr mig så himla mycket ändå :-) Fast det hade ju självklart varit kul att vara hemma och "fira" ;-D
Det känns rätt drygt, för jag tycker det känns som att det är fredag, men så är det bara torsdag. Jaja, imorgon är det fredag och det ska bli skönt. Fast, Alice har ingen förskola, får se vad vi hittar på, beror på vädret!

Snart ska det väl bara av till YMCA för att gymma för första gången, med Dani. Eller det är ju ett tag kvar.

I dag sov flickorna jättelänge! Jag la dem vid halv två och vid halvsex vaknade Alice till liv. Då gav jag henne lite astmamedicin framför TV:n och sen hade klockan blivit tio i sex, så då gick vi upp och väckte Clara! Jisses. Men de vaknade jättetidigt i dag, redan vid kvart över sex, och då började de skramla (högt) med alla deras köksleksaker! (Haha Earl hade först frågat Emma om det var jag som höll på plocka ur diskmaskinen). Gud vilken himla tur att jag har öronproppar. i vanliga fall vaknar de i alla fall inte före sju. Så det var väl en orsak till varför de sov så mycket, men så var de väl vaken ett tag igår kväll med, eller i alla fall Alice. Nåväl, det är rätt skönt då de sover länge ;-) Så fick jag ha det lite mys med lilla Noah med, som har hunnit bli över tre månader nu! Vi dansade lite, sjöng och pratade lite och slutligen la vi oss på soffan så fick han sova på mitt bröst ett tag, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0