Bara för att...

... jag inte har skrivit nåt här på hela dagen måste jag ju slänga in ett inlägg. Fast jag har inget nytt att uppdatera er om direkt. Första gången på länge som vi inte ens klev utanför ytterdörren på hela förmiddagen. Hade tänkt att kanske åka till lekparken och biblioteket och kanske ha picknick, men det slogs inte i verk då Clara hade ont i magen.. Jag la mig i soffan med henne på min mage och vilade ett tag, sen gav ag Alice ett långt bad och sen mådde Clara bättre och så vart det ett långt bad för henne med. Sen var det dags för lunch.
I eftermiddag tog vi en prommis till lekparken och sen har vi inte gjort mycket mer..

Och förresten, visst blir man glad då man får tillbaks på skatten?!!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0