Cheesecaketårta!

Åt typ den godaste tårta jag ätit någonsin ikväll! Eller tårta och tårta, cheesecake var det väl, fast mer i tårtform om man kan säga så. Från ett ställe i NYC som New York Citys godaste/bästa cheesecakes! Hur som helst så var det Sharon som fixat hit den och det var citron och kokos, skulle kunna äta ihjäl mig på den, seriöst, den var utsökt! Sen hade vi en annan liten chocklad mousse tårta med, den var också god men jag gillade citrontårtan bäst! Yummy! Sen var jag ju bara som tvungen att gå ut och gå i en halvtimma! ;-)

Åh, i kväll kommer jag läsa ut boken jag läser, jag vill inte för jag tycker den är så himla bra! Får jag börja på någon annan i morgon då... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0