Dagen

I dag har Sally varit här igen, morgonen har gått rätt smidigt och inte lika segt som igår. Kom igång rätt sent med frukosten åt tjejerna för jag hade lite saker att pyssla med. Som att fixa massa vällingflaskor åt Noah och plocka ur diskmaskinen, och så höll Sally på göra fotlänkar åt tjejerna. Sen så "bakade" vi bröd med tjejerna, degen var ju redan klar, typ pizzadeg, sen badade jag tjejerna en åt gången och efter det var det mellis, lite rita och leka med lera. Ut på verandan och rita med asfaltskritor ett tag, in och fixa lunch och så...

Sen är det väl inte mycket annat som händer (och fötter) i mitt liv just nu... Att hitta ny familj går segt, förvånar mig inte om jag inte kommer hitta någon. Det sura med det är att jag inte kommer få mina pengar tillbaka som jag betalade för att förlänga. Nåja, vi hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0