Happy B-day

Okey, innan jag börjar med något vill jag bara säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN till Nathalie, som i dag fyller hela 21 år! Och med andra ord blir hon alltså myndig här i landet, superkul, för henne ;-) Jag har fortfarande inte fått ordning på presenten, men den kommer :-D


Happy Birthday Darling!!! :-D


Även fast jag kände mig noll pepp på att börja jobba igen efter helgen så har dagen gått bra. Vi (jag och flickorna, earl och Noah) åkte till lekparken en liten stund och sen till Sharon för lite bad i poolen. Nu ligger de och sussar och sen blir det ballet och lite mer lekpark!
I morgon blir det till att jobba extra eftersom Emma är borta hela veckan, eller till på fredag... I morgon och på onsdag kommer även Sally igen...

Och så har jag ju en annan kul sak att berätta!!! Det är nämligen så att jag och Nathalie ska till FLORIDA!!! Närmare bestämt Orlando! Fatta skoj! Vi åker på fredag morgon den 4:e septmeber och kommer hem igen på tisdagen den 8:e, vilket betyder att jag kommer ska fira min 20 årsdag där nere. Vi kommer ska ha så grymt mycket roligheter för oss, även om vi inte direkt har bestämt nåt så har vi ju våra planer, ska bli så himlarns skönt. Bara några veckor och sen :-D

Kommentarer
Postat av: Sanne

Vad häftigt med Florida!!! =D

2009-08-11 @ 10:45:45
Postat av: Frida

Eller hur, sitkul :D

2009-08-11 @ 20:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0