Helgen

Då sitter man här i sin ensamhet då tänkte jag säga, nere leker flickorna, Noah, Earl och Sharon, men själv så sitter jag här och tar det lugnt på min säng!

I dag har varit en relativt lugn dag. Jag och Nathalie åkte till Friendship Heights för att käka glass, var varmt och skönt ute. Sen pinnade vi iväg till TJMAX där de har massa märkeskläder till billigare priser, var vi där inne i dryga timmen!

I fredags åkte jag som sagt och såg på min första baseball match med Nathalie. Vårat lag förlorade såklart, men det gjorde väl inte mig något, hade hört att vårat lag inte direkt är det bästa :-P Jag och Nathalie hade i alla fall trevligt och jättebra platser. Vi hamnade ganska precis under ett tak så då det började regna (två gånger) satt vi där  nöjda och torra. En gång var de tvungna att avbryta spelet för regnet, men de fortsatte sen när det slutat regna.
När spelet var slut köpte vi varsin T-shirt och sen åkte vi till Chinatown för att käka på California Tortilla!


Väntar tålmodigt på att matchen ska börja



En mindre bra panorama bild men den får väl duga







Under breaket så var de tvugna att täcka över sanden...



När matchen var över avslutades det med massa fina fyrverkerier





Lördagen blev det som sagt lite handla och sen Nathalies Au Pair möte, och sen vindrickar kväll och så såg vi på Fucking Åmål, var längesen jag såg på den filmen, men den är ju faktiskt rätt kul, eller bra, eller ja...


Haha, passar inte den här jättepyjamasen som vi hittade inne på Target väldigt bra??



Och nej, jag köpte inte pyjamasen ;-) Men det här har hamnat i min garderob, vad gillas mina shorts? ;-)


En hel till vecka med jobb och lite extrajobb två dagar, sen ännu nästa vecka blir det bara fyra dagars jobb och sen har jag semester :-D Nu har jag och Nathalie planerat lite granna och det ska väl eventuellt bli Walt Dinsey World på söndag och då får vi en biljett gratis för att det är min födelsedag, om allt går vägen! Så ska det väl bli Universal Studio någon dag, och det är väl så långt vi har kommit. Vi vill väl försöka komma iväg till stranden någon dag med, och så tycker jag väl att vi måste in och kika inne i själva Orlando med? Jaja, vi får se hur mycket vi hinner och vad vi får för väder :-)

Kommentarer
Postat av: sannebanan

Coolt med baseboll =D Panorama bilden vart ju ashäftig =)

2009-08-24 @ 21:52:13
URL: http://wesstis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0