Kiss i sängen och ha det bra...

Ja idag alldeles innan flickorna skulle sova middag så hade Alice klivit upp och kissat i Claras säng. Jag fattar bara inte varför hon ska göra det "hela tiden"... Är ju inte precis första gången, och hon hade tagit av sig trosorna så att de inte skulle bli blöta, så det var ju med meningen med... Denna unge alltså, hon har en liten djävul inne i sig som spökar lite då den vill.

Annars har dagen varit väldigt bra. En som heter Maria och som kommer från Peru kom idag för att hjälpa till med barnen. Hon är 26 år och verkar jättesnäll och trevlig och söt. Vi pratade på en massa, förvånad över mig själv. Jag brukar typ aldrig ha något att säga om jag är med någon som jag inte känner, vilket jag tycker kan vara lite småjobbigt, men hur som helst, vi hade det trevligt. Vi tog med oss alla barnen till lekparken och jisses vad varmt det var. Hann inte ens komma över gatan innan svetten rann på mig. Men det var för att jag bar Noah i ena armen och hade släpat fram flickornas dubbelvagn ur garaget med den andra. Tungt jobb. Sen försökte jag få upp Noahs barnvagn på andra sidan gatan som var i bilen, och jag fick den inte att sitta fast. Så det höll jag på att kivas med i typ 10 minuter, gud vad jag svettades alltså!

I morgon kommer det komma hit en flicka som familjen känner, hon heter Sally och är väl runt 11 år. Hon ska hjälpa mig genom att leka med flickorna. Jag vet att flickorna tycker om varandra, så det blir säkert bra. Kanske blir kul, fast just nu känns det mer som om jag skulle få ett till barn att ta hand om, men det kanske inte riktigt blir så. det är ju faktiskt bättre att hon kommer och underhåller flickorna än att jag ska vara ensam med tre stycken småbarn..


Kommentarer
Postat av: SannePrutt

Haha, lite gulligt äre^^

2009-08-04 @ 23:39:46
URL: http://wesstis.blogg.se/
Postat av: Sanne

Haha att ta av sig trosorna så de inte ska bli blöta och sen kissa i claras säng^^

2009-08-05 @ 10:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0