Match

Sitter i sängen och myspratar lite med Nathalie, klockan är itne speciellt mycket men vi är vakna, pigga och glada ändå! Kanske för att jag nämligen har fått en match :-D En familj som bor i San Fransisco, så får vi se vad som händer, om dom hör av sig eller ej, eftersom jag kan inte kontakta dem först. Men det skulle ju vara super!

Och som sagt så blev det utgång i gårkväll, ultrabar. Herregud, men kul hade vi, trots mina stora kryss på händerna. Hatar att inte vara 21, eller att det inte är 18 i det här landet. Grr...
Och vi hade så roligt åt det Nathalie klängde ur sig: Två rövar i snoppen!










Ne, vara lite social med Nathalie kanske? Har lite fler bilder från igår med, men dom får jag allt ta och ladda upp lite senare i helgen :-)

Just ja! Jag måste ju bara berätta vad Alice sa igår! Hon var på toan och så skulle jag gå in, och så fort hon fick se mig lyste hennes ansikte upp och så sa hon "Frida, vad fiiiin du är!" och sen sa hon "Varför är du så fin?", åh så söt :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0