Muller

Har haft lite huvudvärk de senaste timmarna och slutligen så gick jag och skulle ta mig en huvudvärkstablett. Så kom Emma upp och sa att hon också hade haft ont i huvudet hela dagen och sa att det kanske skulle bli åska eller nåt. Nån minut senare hör jag hur det börjar mullra. Kanske det var så då?...

Förmiddagen var kanonskön. Jag tog flickorna till parken i drygt en och enhalv timma och sen var vi på biblioteket ett tag innan det blev dags för att åka hem och fixa lunch. Var så kul imorse efter jag hade ätit frukost, Clara ställde sig ivägen för mig och ville inte låta mig komma förbi för jag ställa bort tallriken, sen klängde hon sig fast vid benet medan jag gick. Så kom Alice och klängde sig fast vid det andra, fast hon gjorde väl mest så bara för att Clara gjorde så, men det fick mig i alla fall att känna mig omtyckt av dem :-)

Har ingen aning om vad jag ska hitta på med dem när de vaknar. Speciellt eftersom det åskar. Annars är ju alltid lekparken ett alternativ. Fast det kanske slutar snart, who knows? Biblioteket igen kanske? Vi hann ju inte vara där så himla länge sist.

Och på torsdag är det Earls födelsedag. Jag har vart duktig att fixa hans present. Presentkort på $30 på cheesecake factory, tänkte att han och emma kunde gå ut och käka nån kväll och så kan jag passa barnen gratis medan. Det blir nog bra det hoppas jag!

Happ, nu reganr det också. Alltså ingen lekpark alls. Blir nog bibblan igen, får höra vad flickorna vill syssla med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0