Myskväll med den bästa

Blev en riktigt mysig kväll inne i Chinatown ikväll med Nathalie! Fast, inte hade jag väl väntat mig något annat??
Vi träffades vid si sådär tjugo över sju och pinnade iväg till Chipotle. Redan efter en halvtimme hade vi käkat färdigt, och gott var det!!!
Sen blev det till att sätta över lite pengar via bankautomaten till Nathalies konto till Universal Studio biljetter! Efter det blev det en titt inne på Urban Outfitters, synd att det ska vara så jäklarns dyrt därinne, men dom har mycket intressanta saker och kläder där inne. När vi tyckte att vi var klara där inne så visste vi inte ritkigt vad vi skulle ta oss till, och det var ju alldeles för tidigt för att gå skilda vägar. Vilken tur att vi tänker i samma banor då... Vad tror ni att vi gjorde då då? Jo, det gyllene ordet som börjar på bokstaven G... Vi gick alltså iväg till Häagen Dazs för lite god glass och sen satte vi oss på en stentrappa och mumsade nöjt och belåtet!!! Enda tills det kom fram en man och sjöng två typ kärlekssånger... Han var typ uteliggare för han hade fått kicken från jobbet och ville få ihop tre dollar för att ta in på nåt slags vandrarhem för uteliggare. Fast han såg ju fräsch ut för att inte ha något hem, rena och inte allt för taskiga kläder, och han hade rätt bra röst med. Men han ville inte stanna på ett sånt där gratis hem för uteliggare för där bor det loppor i sängarna som äter upp en typ... Uscha vad hemskt, jag Nathalie var i alla fall snälla och gav honom varsin dollar. Kan ju tillägga att det var extremt svårt att hålla sig för skratt när han började sjunga...

Läste ut boken ikväll som jag började på i fredags med, så nu ska jag börja på en annan, "Om jag kunde drömma", även kallad för "Twilight" ;-) Och så har jag bara lite tvätt att ta itu med innan jag ska krypa ner och resa till drömmarnas värld :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0