Myskväll

Så fort jag slutade i dag, 6.30 pm, drog jag på mig nya kläder och kilade iväg. Skulle som sagt träffa Nathalie i Chinatown! Behövde lätta på mitt hjärta lite, eller rättare sagt på mitt sinne, kanske man ska säga?
Hade inte planerat att käka, men eftersom ingen av oss käkat middag blev det hamburgare på Fuddruckers! Så himla himla gott jue! Sen vart det en liten glass från McDonken. Satte vi oss på en stentrappa och mumsade och pratade och mådde sådär allmänt gott! Ingen av oss ville dra sig hemåt, men, det är ju en morgondag med, fylld av jobb. Men sen är det helg och det gillar vi, i alla fall jag.
Var i alla fall skönt att komma iväg och träffa min favvonatta ;-)
Och nu måste jag krypa till kojs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0