Natti!

Har varit en riktigt bra kväll, den har varit trevlig! Vi har käkat gott - hemlagade hamburgare! och lite annat. Sen vart det cookie-cake tårta - sött och gott! Till allt har vi druckit vin och öl. Nu känner man sig allt lite seg i både knopp och kropp, en riktigt skön känsla måste jag medge, för jag är så trött! Ska bli skönt att sova! I morgon ska det tydligen blir rätt varmt, alltså lite för varmt. Typ runt 40 grader eller nåt, vi får se hur rätt väderprognosen har... Hur som helst, jag vet inte vad vi ska hitta på. Jag är rätt pank, så... :-P
Hur som helst; en riktigt trevlig kväll med jag, Nathalie, hennes värdföräldrar, tre av hennes värd mammas bröder + en flickvän och ett annat par!
Ne kanske man ska försöka läsa lite i boken innan man beger sig till drömarnas land??

G'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0