Oops!

I dag höll jag typ på att ta livet på oss som satt i bilen - jag, Earl, Noah, Alice och Clara. Haha, kanske inte riktigt helt men det hade kunnat gått illa. Oops! Svängde vänster då det blev grönt med tanken att den mötande trafiken hade rött, vet inte varför jag plötsligt skulle tänka så för. Bilen som kom farandes mot mig måste ha tyckt att jag var en jävla idiot, så han bestämde sig för att tuta på mig. Först fattade jag inte riktigt, men sen slog det ju mig vad jag hade gjort. Stackars Earl. Men jag hade fullt upp med att tänka på att jag körde en stor mini van och att hålla koll på var jag skulle köra för jag körde där jag aldrig kört förut. Earl tyckte jag skulle öva köra den mera eftersom det slog honom att jag faktiskt kommer köra den med alla barn i väldigt snart.
Vi åkte i alla fall till Turtle Park där dom har den där fontänen! Och i dag lyckades Alice gå armgång över hela armgångsställningen! Som består av sex stycken pinnar med rätt långt mellanrum. Förut har hon bara klarat två, med nöd och näppe tre. Det var kul :-) Och hon är inte ens fyra år, så det tycker jag är mycket bra gjort av henne!

Tänk, om en vecka är det min sista jobbardag innan jag får en fem-dagars semester! :-D Och i morgon är det redan fredag igen!!! Som det ser ut nu så blir det  utgång med den bästa, längtar! Nathalies sista helg här i DC - dumdum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0