Ouch!

Det har varit en riktigt skön dag idag må jag säga, den har flytit på snabbt och bra. Och det har inte alls varit speciellt varmt, har varit typ svensk sommarvärme, hållt sig runt 20 grader. När jag gick ut imorse var det bara runt 15 grader!
I dag har vi i alla fall varit och simmat hos Sharon, sen har dagen varit rätt lugn. Vi var ut med barnen en sväng sista halvtimmen innan jag slutade, så de skulle få lite friskluft, så då tyckte jag att cyklarna var ett bra alternativ. Rätt som det var när jag stod och väntade på Alice fick jag plötsligt ett ekollon i skallen! Haha, det gjorde faktiskt ont, sved liksom till...

Hehe just ja, efter vi hade varit och simmat och jag var i omklädningsrummet så var det en tant där (hon var i poolen då vi kom dit) som sa "You have such a beautiful figure, and such a beautiful smile". Sen när Sharon kom in frågade tanten om jag var hennes svärdotter och så upprepade hon för Sharon vad hon just hade sagt till mig. Knasigt :-)

Nu måste jag ta och kila, ska iväg och träffa Dani på Starbucks!

Måste bara tacka Kenneth så himla otroligt mycket som hjälpte mig med min dator i dag, så nu har jag äntligen ljud på datorn, jag är sååå glad! Tack å tack å tack! Vilket datasnille du är ;-)

Kommentarer
Postat av: kenka

Haha ja.. jag vart ju begåvad med kanske en bra sak då iallafall :P

2009-09-01 @ 16:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0