Överraskningar

Måndagen har hittills flytit på bra. Vi har nämligen varit och simmat hos Sharon på förmiddagen och käka lunch och så där. Och i eftermiddag har flickorna balett så eftermiddagen kommer nog flyta på i skön takt den med, ska jag börja på en ny bok när flickorna dansar. Vilken det blir har jag inte kommit på än. Så fick jag post i dag fårn mormor, fick jag med ett sött bokmärke, passar ju perfekt :-)

Fick mig en himlarns glad överraskning av pappsen i dag! TACK!!! Vad mer kan man säga, önskar jag kunde visa hur glad och tacksam och uppspelt jag känner för det jag fick, men det är ju lite svårt då jag sitter här, på andra sidan Atlanten ;-)

Så trodde Earl att jag skulle fylla 21 när jag fyller år. Han blev överraskad då jag berättade att jag skulle fylla 20 och kunde inte släppa att jag bara var 19. Haha. Varför vi kom att prata om det var för att jag berättade att min kära Nathalie fyller 21 nästa måndag. Lyckos henne, jag är inte avis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hey you need to tell me when something happens around cc and new family... !

2009-08-04 @ 12:48:22
Postat av: Frida

säger vem? :p

2009-08-04 @ 19:50:51
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0