Skön dag!

I dag har det varit hur skönt som helst ute, alldeles lagomt! Och dagen har varit bra. Earl har varit hemma så vi åkte till en "ny" lekpark som vi aldrig varit på förut en bit ifrån där vi bor. Var rätt mycket folk där. Alldeles bredvid hade dom som en liten fontän som sprutade upp rätt från marken och så var det inhägnat så barnen kunde leka där. Vi hade som tur var med oss flickorna badväska så jag drog på dem badkläderna och sen höll de på leka omkring där. Vi var där på lekparken jättelänge!
På eftermiddagen cyklade vi till en annan lekpark som ligger nära och där höll flickorna på leka i sanden mest hela tiden. De "smorde" in sig med sanden som var bugspray och sen var vi på stranden. Och så höll de på baka tårta och laga våfflor till lunch av sanden i ett sånt där litet hus. Och åter igen, skön luft så jag satt bara och njöt!
Sen cyklade "vi" hem, käkade middag. Jag gav flickorna ett snabbad, sen badade jag Noah och låg och busade och myste med han på sängen. Så tillslut blev det lite godnattsagor för flickorna!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag älskar verkligen när man har bra dagar på jobbet. Man blir så lycklig i hela sig :)

2009-08-14 @ 21:17:38
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0