Skrattig natt

Åh, jag känner mig inte alls redo för en ny arbetsvecka, helgen har varit alldeles för bra och gått alldeles för fort! Som vanligt med andra ord. Måste ju berätta hur skjukt kul jag och Nathalie hade igår kväll när vi skulle lägga oss. Herregud vad vi skrattade, och skrattade och skrattade. Tror jag garvade som aldrig förr, varför har jag ingen aning om, men kul var det ;-D

Dagen i dag har inte erbjudit så mycket. Morgonen innehöll datorn och frukost. Sen mera dator och en liten tupplur, var himla trött! Sen bestämde vi oss för att vi ville ha glass då då drog vi in till DC, men så kände vi att vi började bli hungrig så då käkade vi lunch, eller tidig middag först och sen vart det Ben & Jerry's! Och sedan skiljdes våra vägar åt, buhuuuu ;-)
När jag kom hem packade jag upp mina saker och sen tog jag mig ut på en promenad i värmen, varit så himla varmt idag, för varmt!

Skickar in lite bilder sen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0