Socialt osociala

Regn, regn och regn. Det bara regnar och regnar i dag. Och så verkar det mullra lite. I och för sig är ju klockan bara elva, så det kanske slutar regna sen, förhoppningsvis. Fast det är rätt skönt med regn ändå, kan man sitta inne och bara mysa vid datorn utan dåligt samvete. Hehe. (Fast vid ett måste jag dra, så det kan gärna få sluta regna till dess.)
Det är ju ungefär vad jag och Nathalie har gjort i helgen, myst vid våra älskade datorer. Vi har varit såå sociala med varandra. Det har bara varit datorn datorn datorn ungefär. Vi suttit i sängen med varsin dator i knäet, och det gör vi även nu med. Vilket liv. Men vi mår gott! Så igår kväll, eller i natt då vi lade undan datorerna plockade vi fram varsin bok och läste. Vi är osocialt sociala eller socialt osociala, eller inte vet jag. Kan man ens säga så? Men vi har det trevligt i alla fall :-D

Jag har sovit så himla gott de här två nätterna då jag sovit hos Nathalie! Hon är ju ensam hemma den här helgen och jag kommer inte ihåg när jag senast kunde sova en hel natt (läs morgon) utan att vakna förrän jag sovit färdigt. Inga som stökar i köket, inga barn som skriker eller bara babblar på med sina gälla röster, inga som går i trappan som ligger rätt utanför mitt rum. Det har bara varit tyst. Jag har sovit gott! Det där behövdes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0