TACK för hjälpen Darling!

Så är ännu en helg slut, men den här gången känns det inte som att det gör så mycket i och med att det är sista innan man får semester, bara fyra dagar med jobb och sen ledigt, tummen upp!

Har precis kommit hem, blev ju så att man fick promenera från Friendship Heights enda hem, vilket tog lite mer än en halvtimme. Alltså det låter ju inte så långt, men jag går rätt fort + att jag inte hade min ipod med mig, och jag ville bara sitta på bussen så jag kunde läsa Twilight, den är ju så bra!!!

Jag har i alla fall spenderat helgen med Nathalie! Lika bra som alltid. Vilket gjorde att jag helt och hållet glömde bort att jag hade Au Pair möte i dag. Det var inte alls meningen att jag skulle glömma det. Oops...
Jag och Nathalie har suttit framför datorn i princip hela dagen! Men vi gjorde i alla fall något nyttigt, eller det kan jag väl egentligen inte säga, men vi arbetade på mitt projekt! Så nu är min avskedspresent åt familjen i stort sett färdig, måste bara bränna ut allt på DVD skivor. Vi har alltså suttit och fixat ihop en film på drygt en timme, med massa kort och filmsnuttar under året som gått på barnen. Vi (läs Nathalie) har gjort ett riktigt bra jobb och jag är djupt tacksam över hjälpen och tålamodet från hennes sida, utan henne skulle det aldrig kunnat ha blivit något! Så TACKTACK!!! :-D


Tack för allt snygging ;-)



Vad annars i helgen? I går, vad gjorde vi då? Vi åkte till Target för lite framkallning av kort, så inhandlade jag två skärp, ett svart och ett vitt, och så har jag äntligen köpt mig ett par nya dojjor! Ett par vanliga skor liksom, som jag kan ha nu när det börjar bli höst och lite kallare (så småningom), eftersom de andra jag hade med mig läker in då det är blött ute, så det var bra att jag hittade ett par!
Sen drog vi hem till Nathalie och där gjorde vi väl inte så himla mycket? Vi skulle börja på filmtrixandet, men ingen av oss kände sig direkt manad, så efter en middag bestående av grillade hamburgare satte vi på en film "The Secret Life of Bees". En jättebra och rätt sorglig film!


Mina nya skor :-)



Och tråkigt nog så dög jag inte åt familjen i San Fransisco för de finns inte kvar längre. Typiskt också...


Några fler bilder från fredagskvällen:


Hehe... Puss på kinden!




Kommentarer
Postat av: nathalie

what a nice black skirt!

Haha.



Så lite så :)

2009-08-31 @ 05:02:54
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0