Mammafrida


Visste inte om jag skulle ha svarta eller vita skor så det fick bli en av varje ;-)
Nej då...



Blev inte Nathalie riktigt snygg i håret? Själv är jag kanon nöjd!



Min fina tjej!











Vart en hel del bilder på mig ser jag, men det är sånt som händer ;-)



Väntar på bussen...



Gick sämre och sämre att träffa rätt.



Och vad hände sen då? Inga bilder alls från delen då vi just var ute, det var ju olikt gjort av mig. Här är vi tillbaks hemma runt kvart i fem på natten och går igenom den gångna natten.



Nathalie fick ett armband.


Så vad ska vi säga om lördagens utgång? Inte som planerad kanske. Och ett tag då vi stod där i kön trodde vi, eller i alla fall jag, att det bara skulle bli kajko eftersom den var så lång. Men vi kom in efter ca 40 minuter. Sen finns det väl inte så mycket mer att säga. Eller en grej kan jag väl dela med mig av, haha, var en ryss som började dansa med mig, och helt plötsligt var det en som stod och dansa med mig bakifrån med. Och då blev ryssen jättesur. Haha. Gjorde inte mig nåt, ville som inte dansa med någon av dem ändå! Resten av kvällen tillhör mig och Nathalie ;-P

Längtar som tusan på att få åka till Florida! Snart snart!

I dag var det bad och lunch hos Sharon som gällde. Och så kom gammelfarmor och nån faster på besök.
På eftermiddagen var det ballet, den näst sista, sen en sväng i lekparken och därefter hem och måla med vattenfärger.
Förresten, när jag satt och käkade lunch med Clara i knäet idag så kallade hon mig för mammfrida. Hon har ju som gjort det lite förut med, men då har jag som trott att hon sagt fel först och sen rättar till det med Frida, vilket hon kanske har. Men idag sa hon liksom mammafrida, och ja ba, nee Frida, hon återigen nee mammafrida. Typ tre, fyra gånger. Som tur var tror jag ingen hörde det, skulle kännas pinsamt :-P
Jag kan inte fatta att jag ska lämna mina små flickor snart. Och så Noah såklart, men det är ju ändå annat med tjejerna. Hur skajag klara av det. Ännu värre tycker jag att det måste vara för dem, de kommer väl inte fatta, att jag kommer gå ut från huset en dag och inte komma tillbaka igen, på mycket mycket länge. Uscha. Vad jag kommer ska svika dem. Mina söta små vildingar!
Och jag kan ju meddela er att sökandet efter familj går trögt.

Ne nu börjar det väl bli dags för sängen? Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0