Dagen so far...

I dag var det i alla fall Claras sista dag i förskolan för den riktiga förskolan som börjar om två veckor. Så vid åtta kom Sally över.. Jag, Sally, Alice och Noah gick ut en sväng så Alice fick cykla och göra av med lite energi. Sen när vi kom in igen var det dags för Noah att ta en liten tupplur och så satte vi oss andra och ritade. Sen så målade jag Alice naglar, det tyckte hon var jättespännande! Lite senare kom Clara hem och vi käkade lunch, och sen fick jag även måla Clara naglar. Tror det är första gången de har nagellack på sig :-)

Nu verkar det förresten ha slutat regna och åskan dragit sig vidare, hör fortfarande hur det mullrar men inte alls lika högt!...



Alices nymålade naglar!



Har jag inte ritat fint så säg??! ;-) den första ska föreställa Alice som troll, hon ville att jag skulle rita en trollflicka!



Och så Claras nymålade naglar!


Som jag
berättade i förra inlägget ska jag ju på baseball match ikväll, med Nathalie. Kan bli intressant, jag har aldrig varit på någon förut... Sen blir det till att mysa hos Nathalie hela natten :-)

Och så kan jag ju meddela att Noah nu kan krypa, han har lärt sig jättesnabbt! I början av veckan lärde han sig att stå upp i krypläge och ta ett kort "steg" för att sedan "ramla" igen, men nu kryper han ju på som bara den, sötnosen! Sötare bebis får man leta efter! Och imorgon blir han hela sju månader! Vilket även betyder att jag har varit här i elva månader, i morgon alltså!

Kommentarer
Postat av: NILO

ja vill också måla naglarna ! >__<

2009-08-21 @ 21:31:14
URL: http://pinkwaterlily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0