Vattenkrig

Jag är sååå himla glad att det är fredag. Jag tycker veckorna verkligen börjar gå fort nu! Skönt! Jag har inte haft mycket "fritid" till övers under denna middagslur då jag har haft Noah i princip hela tiden. Jag som tänkte börja fixa med en grej, som jag inte kan nämna här, men det har med någons födelsedag att göra ;-) men det går inte så bra när jag sällan har tid att pyssla på med det, men det kommer :-D

I dag har jag haft hand om Alice på förmiddagen. Jag gav henne ett bad efter frukost, blev ett långt bad för hon ville aldrig kliva upp. Sen gick vi ut och sprutade/sprayade med såna dära vattenflaskor som man har då man tex stryker. Så kom grannbarna över, tvillingar på 5 år, jättesöta. Hade vi vattenkrig. Jag fick lite träning, jag sprang omrking hur mycket som helst för de höll på skjuta vatten på mig, jag vart alldeles blöt! Sen hämtade flickan sina rockringar så höll vi på rocka lite. Jisses, hon var jätteduktig på att rocka, och bara fem år. Man såg knappt att hon rörde på sig. Sen så försökte hon lära Alice rocka, och det gick rätt bra, Alice gjorde verkligen framsteg!

Nu är det bara eftermiddagen kvar och sen är det helg! Blir bio med Nathalie ikväll, "Julie & Julia". Det blir trevlarns! Sen kommer jag väl bo hos Nathalie även den hära helgen!

Sen så måste jag ju hälsa ett STORT GRATTIS TILL JESCHE (Jessica Blåbär) som blir hela 20 ÅR IDAG!!! GRATTIS!!! :-D

Kommentarer
Postat av: nathalie

är det min dubbelgångare jessica? Isf skicka ett grattis ifrån mig med.. eller ja.. det kan du ju göra ändå ;) haha

2009-08-08 @ 00:02:36
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0