Sista middagen









Middag med Amanda ikväll och det var väldarns trevlarns! Och nu är jag äckligt proppmätt!!! Jag var i alla fall duktig att gå hem efteråt, vilket tog ca 25 minuter så det känns bra! Efter middagen gick vi till Starbucks för lite kaffe! En skön kväll med perfekt varmt väder, var varken för varmt eller för kallt. eller det var lite för varmt när jag gick hem men det var perfa för att sitta ute och käka :-)
Det enda tråkiga med den här middagen var att det var våran sista middag OCH att inte vi tre (alltså Nathalie också) kunde äta tillsammans. På fredag är det Amandas sista dag hos familjen och på måndag åker hon hem. Tråkigt värre! Och jättetråkigt att inte kunna ha fler playdates med henne och hennes girls. Förutom imorgon som blir våran sista, då vi ska ha picknick :-D
Nåja, tur att jag inte så har så mycket tid kvar heller ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0