Matchad

Okey nu är det så här att igår blev jag matchad med en familj på cultural care. Problemet är bara att de bor i New Jersey, mitt emellan New York City och Philadelphia. Och dit vill jag inte. Jag har fått två mejl av mamman där hon säger att hon vill prata med mig, och jag skrev till cultural care att jag ville tacka nej till den familjen, men än har dom inte gjort något åt det. Nu vet jag inte vad jag ska göra? Måste ju nästan ta och svara på det där mejlet innan hon inte orkar vänta längre och ringer ändå, då blir det ju ännu värre :-P Men hur lång tid ska det ta för dem att ta bort familjen?
Jaja, ville bara berätta att jag blivit matchad men att jag tackar nej.

Annars då? Sally, tjejen jag berättade om igår, tror jag det var, kom ju idag och hjälpte till. Det har gått bra, och hon är 12,5 och inte 11 år, och hon är jättelik Lindsay Lohan när hon var liten. Fårgade henne om hon någonsin hört att hon är lik henne, och japp det hade hon minsan. Hur som helst. Vi har hunnit med massor idag tycker jag. Vi har käkat frukost, lekt, ritat, ätit mellanmål, varit ute och cyklat, lekt en sväng med grannbarnen, ätit lunch och lekt ännu mera. Har varit en lång förmiddag.

Tänk! Efter den här veckan har jag bara 6 veckor kvar hos familjen Hadley! Kommer nog bli oerhört svårt att lämna dem, fast just nu känns det som att jag bara vill att veckorna ska rinna iväg tills det typ bara är en vecka kvar eller nåt. Jag är så less på att jobba så mycket...

Ikväll blir det en sista middag med Amanda för snart lämnar hon ju USA. Trist och tråkigt. Men en trevlig middag ska vi allt ha, och den här gången nånstans inne i Bethesda :-)

Så måste jag ju slänga in en bild på lite av det jag handlade i söndags. Vilket var ett par byxor och ett par skor. Skorna köpte jag för $5,30, vilket kap!
Och just ja, medan vi var i en affär så gick brandlarmet igång. Fast det fattade ju ingen, jag trodde först att det var en brandbil som åkte förbi utanför. Men efter ett tag kom personalen och sa att det var brandlarmet och att vi måste ut. Satt vi där ute och väntade ett bra tag, tillslut kommer det ut lite ambulanspersonal med nån kvinna på en bår som hade brytit foten eller nåt. Seriöst. Sätter dom igång branlarmet för det??


Och eftersom det här linuxprogrammet som jag har inte vill som jag vill, som för övrigt gör mig tokig, så får den här bilden vara upp och ned. Jag kan seriöst inte göra något åt det, jag kan vända den i själva mappen och så, men när jag ska lägga upp bilden så nej nej. Var är det för jäkla fel??
Hur som helst.. Buxorna är jättesköna och skorna tycker jag är söta och fina, tänk, inte ens 38 :-

Kommentarer
Postat av: Sanne

oj, bara 6 veckor!? =O

2009-08-05 @ 21:59:10
URL: http://wesstis.blogg.se/
Postat av: kenka

Kan du inte bara maila mamman där och säga att du inte vill? :)

2009-08-05 @ 23:52:22
Postat av: Frida

japp, fast sju med den här :P

Och alltså det kan jag väl, men det känns så dumt, fast jag känner dom ju inte och har aldrig och kommer aldrig träffa dom så varför inte liksom? :P

2009-08-06 @ 04:35:42
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0