Älskar Dessa Kvällar



Taylor Swift :-)


Det har
varit en helmysig kväll! Mycket prat och skratt och lite vin för mig och Carol! Mycket trevligt mycket trevligt. Blev väldigt mycket prat och skratt och så, om lite allt möjligt, som vanligt då vi fått lite vin i kroppen :-D

Dagen har bara erbjudit regn! Den har varit väldigt lugn, förutom då det var dags för middag och pojkarna, eller Kainoa, fått någon sockerchock efter att ha käkat godis i smyg. Herregud. Han kunde inte vara still och slutade aldrig skratta, haha!

Så har jag bestämt vad jag ska ta för collegekalsser; pilates och yoga! :-D Jag hoppas jag får ihop tillräckligt med timmar, annars kan det bli knepigt, men det löser sig nog! Ser i alla fall fram emot det! Roliga klasser. Fast jag vet ändå inte om jag borde ta yoga eller power yoga? Någon? Så i januari börjar jag college, haha. Även fast jag bara kommer läsa såna dära kanske inte så nödvändiga klasser men ändå!
Funderar om jag ska gå till självförsvarsklassen med även fast den är full för att se om det finns någon ledig klass där då den börjar. Man kan göra så för det finns nästan alltid någon som väljer att "släppa" en klass. Men jag har inte bestämt mig än. Vore nog säkrare för att få ihop tillräckligt med timmar och så skulle det vara kul att lära sig självförsvar men samtidigt vet jag inte om jag orkar hålla på, alltså orka så gör jag men jag orkar inte hålla på med att prova gå dit för att se om det finns nån plats ledig och så kanske det inte gör det... Nåja, vi får se!

Dags för sängen nu tror jag. Tio i elva och jag känner tröttheten komma krypandes!

Åter igen så har det varit en helskön kväll :-)



Funderar på att köpa de här skorna... Vad tycks? De är faktiskt jättesköna :-D och jag behöver faktiskt ett par nya skor för mina andra skor är så fula tycker jag :-P Borde jag?

För övrigt så hade jag på mig min gråa- och svartrandiga tröja idag och jag älskar den :-D

Nej ni... Klockan är alldeles för mycket. Ciao!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Fridagumman!! Du ska absolut ta poweryoga:) Du kommer att upptäcka muskler du inte trodde fanns!!! Jag är så GLAD för din skull med allt:)) Meeen jag saknar dej grymt!!! KRAMKRAM

2009-12-08 @ 15:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0