American Pancake

Imorse efter att jag tagit mig en morgonpromenad och en liten springtur så satt jag och tittade på morgontv:n och då gjorde de pannaka och då blev jag så sugen på det så jag bestämde mig för att laga det. Kruxet vara bara det att jag tror att vi inte har något bakpulver så jag tog fram jäst istället. Så jag lagade alltså pannkakor med (torr)jäst i. Låter skumt...  I alla fall så la jag på skivad banan med och det blev faktiskt helt OK och så honung hade jag på när det var dags att äta. vart rätt mumsigt.  Fast jag tror nog ändå det skulle smaka lite bättre med bakpulver, kanske? Men det var jättegott med banan i :-)


Pannkaka med banan i och honung på :-D


Igårkväll åkte jag till Starbucks och träffade Marli och Karin, det var kul. Så fick vi en liten kaka att dela på från den/de som jobbade. Haha. Bussigt.

Vill köpa skor! Dels de som jag visade förut men också något par stövlar. Hmm.

Fredag idag, sjukt vad veckan har gått fort! Men skönt med helg snart! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0