Chokladbollar :-D

Det har varit en rätt lugn dag. Vi har inte gjort så mycket, pojkarna har suttit mycket med sina tv-spel och framför tv:n. Jag har suttit framför datorn och så har jag suttit och ritat lite.
Coco har varit jätteduktig idag, inte haft många olyckor idag :-) framsteg med andra ord alltså!

Tog mig ut på en springtur/promenad efter att jag hade slutat. Oturligt nog började benhinnan göra jätteont då jag gick, den har itne känts så mycket på länge. Jag tror att det kan vara för att jag gått i klackar rätt mycket de senaste två helgerna...

Bakade förresten chokladbollar med Kaleo idag. Dom var så goda :-D och det kändes så... svenskt att se dom på något vis ;-)

Förresten. Mitt knä gör jäkla ont nu kände jag. Jag slog det så hårt på trappräcket och då gjorde det riktigt riktigt ont men sedan gick det typ över men nu efter att ha suttit still ett tag och jag klev upp så ömmar det riktigt mycket. Stackars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0