Ha Den Äran På Dagen Farmor!!!

Det var en fin föreställning. Skrev jag förut att det var en konsert? I alla fall så var det en julshow jag menade. "The Journey" hette den och handlade så klart om innan Jesus föddes och så!

På vägen hem så tog John oss till något grannskap som han sa skulle ha mycket julpynt och nog hade dom det alltid, även fast allt inte var tänt som han sa. Önskar jag hade haft kameran. De hade till och med satt upp ljusslingor på ledningarna mellan husen och jättemycket ljusslingor runt husen, på buskarna och ja julsaker på gårdar och sånt tjofs!
En gård hade nog lindat in allt de hade med ljusslingor. Till och med palmerna. Stammarna var inlindade i gult ljus och palmbladen med grönt och det var till och med en lysfigur som klättrade. Himla häftigt att se! Även fast det kanske är lite överdrivet så är det mysigt :-)

Galet förresten att det redan är torsdag i morgon! Vilket betyder att min fina, snälla, kära farmor fyller år! Så ETT STORT GRATTIS TILL DIG! :-) Eftersom det redan är torsdag den 10:e hemma i Sverige kan jag skriva grattis redan nu i stället för i morgon då dagen nästan är över där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0