Lördag 12/12

Var en helmysig kväll med riktigt gott vin och bra film(er) och två trevliga tjejer :-) Med film(er) menar jag att de hde hyrt två filmer och vi såg först på "My Sister's Keeper" och när vi slog på "The Taking of Pelham 123" så var ingen av oss på något direkt titta-på-film-humör längre utan vi satt mest och småpratade i stället! :-)

Ute bara regnar det och regnar, tråkigt. Det är en riktig slappar dag! Jag vill åka ut och kolla i lite affärer men eftersom jag inte fått min lön än för den gågna veckan är jag rätt pank. Och min familj är inte hemma nu heller så jag får vänta på att få några pengar. Men det är lugnt, jag är så trött i alla fall!
Känner mig sugen på en bio med gör jag!

TRÖTT!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag vill också gå på bio.

2009-12-13 @ 00:27:14
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0