Helgens Bilder

Okey då ska jag rabbla upp lite om helgen.
På fredagkväll kom Nathalie till Irvine och så brummade vi iväg till Irvine Spectrum för att käka god middag på The Cheesecake Factory. Och god middag var det verkligen! Jag åt köttfärs med ärtor, morötter och svamp med potatismos ovanpå. Suuupergott! Och efterrätten var lagom god den med!

Massa olika goda cheesecakes!




Väntar på att få ett bord!



För att Nathalie skulle få fina lockar på lördagkväll provade jag att
fläta hennes hår som faster Eva gjorde på mig och Sanne någon påsk!



På lördagen kom vi upp i skaplig tid och åkte iväg till Irvine Spectrum igen för att shoppa lite! det var en jättevarm dag. Det var liksom lagom varmt i skuggan!

Och hon kunde ju inte gå runt med den frillan på lördagen

så hon fick låna min mössa. Det värsta var att folk nog trodde hon hade cancer...


Köpte byxor på H&M!

 

Och jag älskar dom!

 

Köpte även två par strumpor, paljettpannband och en jätteskön stor lössittande tröja :-D

Sedan när vi kom tillbaka till Rancho Santa Margarita köpte jag mig ett par nya dojjor som jag är sååå glad över!

Älska!

 

Sedan så började vi göra oss i ordning för kvällen och vi förberedde oss med lite gott vin! Och jag måste ju såga att Nathalies hår vart jättesnyggt!

Snygg!

 

That's me!

 

Carol gjorde oss varsin eggnog och det var första gången som jag smakade det.

Och det var faktiskt gott!

 

Oskyldigt... hehe

 

Mys vid stranden i Hermosa

 

 

Det blev en rolig kväll även fast den kanske inte blev som vi trott. Men hur ofta blir det det? Vi kom till huset där vi skulle vara fast då började typ alla åka in till Hermosa. Så vi stannade ett tag, drack lite eggnog och smirnoff och sen drog även vi dit. nathalie den klanten tänkte inte på att ta med sig sitt ID..... Men vi hade kul i alla fall! :-D

 

Igår, söndag klev vi upp och gjorde oss i ordning för jag skulle iväg och se Nötknäpparen med min au pair grupp så jag lämnade Nathalie vid en galleria så länge. Jag måste ju medge att baletten var fin och så men den kändes så himla lång!

Sedan åkte vi hem och jag förberdde lite packning och sånt för sedan brummade vi upp till Nathalie där jag spenderade natten. Och ikväll blir det Lady Gaga! Wohoo :-D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0