Annandag Jul

Då var jultiderna för det här året typ över. Jag vet inte, räknas det som över än?
Jag hade en toppenbra juldag. Vid tio så knackade Carol på min rumsdörr och frågade om jag ville öppna julklappar. Så då var det upp och hoppa och innan vi hade julklappsutdelningen ville Carol att vi skulle äta min risgrynsgröt till frukost så jag värmde upp den och så käkade vi lite. De verkade tycka det var jättegott, även fast de inte riktigt visste hur de skulle äta det... :-P
Sedan öppnade vi julklappar och jag hade trott att jag kanske bara skulle få någon liten grej sådära men jag fick typ jättemycket. Jag fick en väggkalender, morgonrock, tofflor, mjukisstrumpor, $15 på iTunes (när jag nu ska kunna använda det), en liten chokladask, ett Twilight spel (bords-spel alltså) och det bästa av allt, $100 på Forever 21 (!!!) tror ni jag blev glad eller?! :-)






Lite senare på dagen, runt halv två eller något så åkte vi iväg till Carols bror med familj där vi var en del människor. Ungefär som som på Thanksgiving, kändes nästan som att det var Thanksgiving igen, för en del av maten var densamma. Men det var gott!




Efter maten var det mer julklappar och jag fick två till julklappar. Av brodern och hans fru fick jag två hudkrämer och av Carols mamma fick jag halsband, armband och örhängen. Kanske inte världens snyggaste men jag blev glad ändå. Det ser typ ut som röda trä "pärlor"... Tydligen är det korall i alla fall!

När det var dags för hemfärden kändes det som klockan åtminstone skulle vara elva, men det väl ca tjugo över sju. Blev lite vila i bilen och när vi åter var hemma igen, tio över åtta skulle klockan ha kunnat vara efter midnatt. Det kändes som det alltså..
Men så var det inte och det var skönt för då hade jag tid att sitta och rita lite :-D och äta godis...
På tal om godis tog jag med mig skumtomtelådan till dit vi firade jul och det gillades. Tror faktiskt hela lådan gick åt! :-)





Och nu så här på lördagkvällen/natten sitter jag uppe hos Nathalie! Vi har kikat i lite affärer, käkat middag, käkat glass och sen drog vi en bio, "Did You Hear About The Morgans?". Den var faktiskt rätt bra, bättre än vad jag hade trott den skulle vara.
Imorgon hade vi tänkt att se på "It's Complicated" med Maryl Streep. Den tror jag är bra! :-D

Kommentarer
Postat av: Sanne

FOREVER 21!!! när du kommer tillbaka inför vi den i Sverige x)

2009-12-28 @ 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0