Kiss I Sängen Och Ha Det Bra...

Det har varit så himla tråkigt väder idag. Regn, uppehåll, regn, uppehåll och så vidare. Grått och kallt! Vilket visar sig på humöret. Pojkarna bråkade redan innan vi kommit till bilen (vi skulle ju till Knott's Berry Farm). De bråkade om skor så jag ringde Carol och så till slut löste sig det, fast pojkarna var fortfarande putta. Men det gick över efter ett tag!
Så trots regn åkte vi till nöjesparken. Som tur var så var det sånt regn som inte riktigt känns, inga stora regndroppar alltså vilket inte gör så att man blir såå blöt. Fast lite blöt blev man ju ändå. Men vem har dött av lite regn?
Vi åkte massa karuseller. Kulit värre. Man har det bra. Tänk, idag så ingick att åka karuseller i mitt jobb. Inte illa, inte illa. Jag och pojkarna har haft en bra dag trots att det varit lite kyligt. När man väl var på karusellen tänkte man inte på det :-)

Måttligt trött man var då man kom hem då. Käkade en corndog och brödpudding till middag och sen så drack jag och Carol lite glögg. Det var så gott och det tyckte Carol med. Hon sa att hon måste börja med det varje jul. ;-)

Imorgon åker vi (alltså jag och pojkarna) till typ San Diego tror jag för att gå på en vilddjurspark/zoo. Kul. Hoppas på bättre väder!

Och på tal om bättre väder så hoppas jag verkligen på bättre väder imorgonkväll då vi firar in det nya året.
Jag brummar upp till Nathalie och så får vi se vad vi hittar på. Eventuellt drar vi till Universal City Walk.
På fredag har vi tänkt på att prommenera upp till Hollywoodskylten. Hur vi än mår! ;-) Kan bli intressant. Hur som helst blir det nog en fin början på det nya 2010!

Dags för sängen nu! På tal om det så är jag så irriterad på hundrackaren... Kom upp på rummet och då hade hon kissat tre, TRE gånger i min säng... Yey...
Som "tur" var på täcket så det var bara täcket och påslakanet som behövde åka in i tvätten. Just nu ligger det och snurrar runt i tumlaren, vilket betyder jag får kura in mig i filtar den här natten...Toppen. Just great.
Jaja, det blir nog inte så farligt. Man är väl ingen mes heller + att det finns dom som har det värre. Jag tror trots allt att det inte kommer bli så kallt ändå. Det "irriterande" är ju det att jag precis tvättade mina sängkläder, igår faktiskt. Det slår aldrig fel... ;-)

Förrestsen så drömde jag inatt att jag skulle åka hem och hälsa på en sväng vilket jag tyckte var så kul och det var så bra för då kunde jag ta med mig så mycket saker hem så det inte skulle bli så himla för mycket då jag väl skulle åka hem för gott liksom. Men jag tror aldrig jag kom iväg, men det var i alla fall en skön känsla.

Ne ni.. Nu måste jag samla lite krafter inför den kommande dagen.
Ha en toppendag, den sista på år 2009. Tänk. det här året kommer aldrig komma igen. så är det ju med varje dag egentligen med men ja.. ni fattar ;-)


Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0