Fredag

Äntligen är det fredag! Och varför tycker jag äntligen? Jo för att det är alltid skönt med fredag men framför allt tycker jag äntligen för att jag ska en riktig myshelg med Nathalie, så jag brummar dit ikväll då jag slutat jobba :-)

Igår så åkte jag ju och träffade en tjej från Sverige, Marli. Och så kom en annan tjej, också från Sverige. Det var riktigt trevligt och skönt att komma ut och göra något efter jobbet annat än att sitta och uggla på dataskärmen :-)

I morse åkte jag till ett Starbucks väldigt nära mig och köpte mig en pepparkaks latte. Jag kände mig verkligen i behov av lite kaffe, hade inte druckit något på hela gårdagen och dagen blev så seg och jag var såå trött, och samma sak var det i morse. Höll på somna på golvet då jag hade gjort sit-uos, eller jag hade kunnat somna!
Och så fort jag började sörpla i mig så kände jag mig så mycket bättre :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0