Fullspeckad Helg :-)

Känner mig glad :-) Hade ett lång samtal med Jessica, det var kul! Och så kommer Nathalie till mig i helgen, rättare sagt på fredagkväll. Ska vi käka namnammiddag på The Cheesecake Factory. Och på lördag ska vi gå på ett Christmas Cocktail Party med Carol och John i Redondo Beach! Skojigt värre. Eller det kan man ju inte veta men det känns som det ;-)
På söndag har jag Au Pair möte och vi ska se Nötknäckaren (baletten). Sedan brummar väl jag och Nathalie upp till henne i Valley Village för jag ska vara ledig på måndag eftersom... eftersom vi ska på Lady Gaga!!! Det är ju inte förrän på kvällen men jag har ledigt hela dagen!

Kommentarer
Postat av: nathalie

borde man ha klänning? Ja, det borde man. Men jag har ingen bra... :/ haha.. Längtar!!!

2009-12-17 @ 02:34:46
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0