Lördag!

Så då var det lördag och ikväll ska jag och Nathalie ner till L.A. på Kiis FM's Jingle Ball (Kiis FM är en radiokanal). Och då kommer artister som bla. Taylor Swift och Jay Sean att uppträda. Hur kul kommer inte det att bli?! :-D

Igårkväll så åkte vi på bio och såg på "Old Dogs". Den var väl sådär. Inte så jättebra. Och sedan for vi och käkade nattkäk på In N' Out Burgers. Och på vägen dit så hade mitt vatten läkt ut i väskan, yey! Så när vi kom hem märkte jag att min (amerikanska) mobil knastrade en massa. Så jag tog ut batteriet och torkade lite och nu funkar den finfint, tack och lov!

Ne nu börjar klockan närma sig tolv så en frukost kanske skulle sitta fint i våra magar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0