Måndagkväll

Det blev en hellugn eftermiddag. Kainoa (den äldste pojken, 10 år) hade massor av läxa. Så när Carol och John kom hem höll han fortfarande på med den och det var typ tjugo över sex och vi kom väl hem runt halv tre... De har någon Mayflower vecka på skolan, om när man upptäckte Amerika så de låtsas att de är på båten Mayflower.
Så det blev som sagt en lugn eftermiddag, då jag läste med Kaleo (8 år) och sen gjorde jag klart online orientationen för college och vek lite tvätt.

Förresten så ska vi tydligen inte en båt utan vi ska se typ nån julbåtparad eller något liknande från stranden. Kanske. Om jag fattade det rätt. Det återstår att se ;-)

Dracks rödvin till middagen så nu börjar jag känna mig lite skönt trött. Men klockan är ju bara åtta så riktigt än kan jag ju inte lägga mig. Funderar på att försöka få till en teckning, var ett tag sedan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0