Massa Gotta


Haha vafan... Godis som om jag inte varit i Sverige på typ 10 år ;-)
Men TACK å TACK för alla julklappar!!!
Kommer ju gå upp typ 150kg om jag äter allt det dära ;-P



Pappas paket kom idag! Och sen har vi nästan alla paketen tillsammans :-D
Det var alltså innan jag öppnade dem, så egentligen borde jag
väl ha lagt upp den första bilden och de här två bilderna tvärtom...



Min tomegröt!


Blä vad mätt jag är!... Har ätit lite godis sedan jag öppnade julklapparna, för typ 20 minuter sedan eller något. Åt några skummisar, lite choklad och polkatryfflar och så. Gott!

Vid fem i eftermiddags så kom Carols mamma och två bröder varav ena har fru och tre barn. Vi åt middag och hade trevligt och sedan åkte vi iväg till kyrkan. Och jag var så sjukt trött. Ett tag höll jag på somna. Tråkigt. Tycker ju det är trevligt att vara där men men.
Och imorgon (den 25:e alltså) åker vi iväg till han brodern med familj och firar jul där!

Fick ju en massa manga pennor från alla håll och kanter, typ. Det är kul. Längtar tills att använda dom. Nu är det lite för sent för att börja på någonting. Men jag kanske kan fylla i någon som jag redan ritat... :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0