Nästan Klar Nu!

Som jag så igårkväll så tänkte jag rita en liten bild och det gjorde jag med! Vill ni se?? det får ni göra varken ni vill eller inte! :-D




Fatta vad skönt! Nu är jag i princip färdig med alla klappar, eller jag har ju inte slagit in allt än men jag har bara en halv julklapp var att fixa och det tror jag jag får fixa till helgen. Och det är till Carol och John. Skönt!
Och så kirrade jag även Nathalies julklapp. Hihi! :-D
Den här förmiddagen har pinnat iväg väldigt fort, nu måste jag ju snart gå och hämta pojkarna.

Som vanligt ungefär så hade jag jättesvårt för att somna igårkväll, i vanlig ordning. Jag förstår inte...
Men då jag låg där och försökte somna så kom jag ju på att det här blir typ sista veckan som jag är så ledig på förmiddagen... Nästa vecka och två veckor framåt eller nåt, till den 4:e januari så har pojkarna jullov. Men det betyder ju att jag kan sova in lite på mornarna i alla fall. Men sen så den 11:e januari så börjar jag ju själv "skolan", eller mina kurser mån-tors. Men det blir kul! :-) På tal om det så måste jag nog ta och ringa dit till skolan. I morgon kanske. Och på tal om ringa så ringde jag Nipoptik imorse, och det gick bra. Får se vad som händer (och fötter). Jag ska prova använda en lins av den styrkan som Carol har, även fast det inte är riktigt rätt. Vi får se hur det går. Hehe.
När jag kommer hem till sommarn ska jag i alla fall ta och göra en synunderssökning!

Nee... Nu är det dags för mig att gå och hämta hem Kaleo och Kainoa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0