Nästäppa

Vad skönt det är att jobba efter den här helgen. Haha. Fast det känns tungt att kliva upp tidigt men ändå. Eftermiddagen har flytit på bra, efter skolan var vi i parken en stund och sen gick vi hem för att göra läxa och så gav jag pojkarna mat och vek lite tvätt och sen kom John hem strax innan 18 så han ska ta pojkarna till vattenpolon.

Min näsa är täppt och mitt huvud känns lite... tyngre än vanligt. Det gör inte ont utan känns bara lite tungt. Carol är väldigt dålig, tror jag. Hon var hemma igår och kom ut ur sovrummet runt lunchdags och när jag kom hem med pojkarna från skolan gav hon mig resten av dagen ledigt. Men i dag har hon inte visat sig på hela dagen så hon mår nog inte så bra. Jag hoppas inte jag blir sämre än så här, speciellt inte eftersom jag ska till min Nathalie till helgen... Faktiskt redan på fredag ska jag dit :-) Längtar! Hoppas bara inte på massa trafik på vägen dit!..

Förresten känns det lite halvkonstigt med December. Fast det gör det väl varje år?.. Men det känns nog lite extra konstigt här, där man kanske skulle kunna tro att det är... September?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0