Skadad grabb

Nu har pojakrna jullov. Kändes helt fel att gå till skolan och veta att nu fick alla barnen ledigt för att det är jul... Med en solig dag/tidig eftermiddag, varm som en svensk sommareftermiddag så är det lite halvsådär med julfeelingen.. Hade varit mer "troligt" med sommarlov, typ...

Sitter här i soffan med en skdad pojke. Jag vet inte hur "skadad" han är, men jag skulle tippa på att det inte är något farligt utan att han bara har lite ont. Vi skulle cykla och mata ankorna och så föll Kainoa över/på styret (jag såg inte riktigt) typ rätt utanför huset. Så satt han på huk och snyftade/grät ett tag och när han inte slutade gick vi in. Han hade väl svårt för att gå och så gör det tydligen ont då han andas och jag fick knappt känna för då gjorde det ont. Men nu är John hemma så vi får se vad han säger!

Oj då... han ahr tydligen brytit revbenet :-( Stackars liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0