Sömn Syn Sol Strand (eller nåt)

Trots att jag var så himla trött igår så hade jag verkligen jättesvårt för att somna när det väl var dags. Kan det ha berott på att jag sov så himla mycket natten före det? När jag väl hade somnat så sov jag inte så bra. Men jag känner mig inte tröttare än vanligt idag så det är skönt!

Det kostar en del att gå och kolla synen här så jag funderar bara på att ringa till Nipoptik och fråga vilken styrka jag har på ögonen och vilken styrka jag behöver på linser och så, men det måste bli imorgon i så fall... Jag skulle ju egentligen behöva kolla synen eftersom jag tror den blivit lite sämre på det bra ögat men det är knappt märkbart så det kan nog vänta tills jag kommer tillbaka till Sverige!
Carol frågade vad jag har/behöver för styrka för jag kanske kan låna linser från henne. Bussigt! Men som sagt vet jag ju inte vad jag behöver eller har för styrka riktigt.

Vädret är rätt fint. skönt att det inte regnar. Det är så dystert.
Och med det här vädret kan jag verkligen inte fatta att det är jul nästa vecka!!! Och på tal om jul så fick jag paket från mormor i dag, kul! Men jag ska inte öppna det förrän nästa vecka! :-D

På torsdag ska jag med familj eventuellt till någon strand, kommer inte ihåg vilken, och typ åka ut med någon båt om jag förstod det hela rätt. Det ska vara någon julgrej, typ så man kan se massa julbelysning och sånt på stranden. Äh jag vet inte hur det var men det ska bli kul i så fall. Och så ska vi eventuellt se på "The Princess and The Frog" innan. Hihi :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0