Söndag

Då var man åter hemma igen. Skönt. Var en lång resa hem kändes det som, mycket trafik och jag var tröttare än någonsin. Vilket är en lite som en plåga då man sitter framför ratten och det inte finns någonstans att stanna. Men jag lyckades komma hem!

Idag så vart det som sagt bio igen för mig och Nathalie, It's Complicated. Den var så bra tycker jag, mysig :-) Efter filmen käkade vi middag på IKEA, köttbullar med potatismos, gräddsås och lingonsylt. Riktigt mums! Och sen blev man riktigt mätt. När vi ändå var där så passade jag på att köpa vaniljsocker och pärlsocker. Så kan jag baka chokladbollar med pojkarna, eller i alla fall med Kaleo, den yngsta, för han gillar att baka och sånt. Och så kanske jag kan baka bullar... :-)

Just ja! Jag måste ju bara säga också att då jag åkte till Nathalie igår lyckades jag se var någonstans Hollywood skylten sitter! Kändes så kul att se den och så var det så fint väder och jag kände mig bara så... glad över att vara här! Men jag måste ta mig en närmare titt på den innan jag åker härifrån! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0