Toppenbra helg!

Det har varit en riktigt mysig toppenhelg! Blev inte så många filmer som vi hade tänkt utan det blev bara en men det gör ju inget. Vi hade tänkt att se "Everybody's Fine" idag men eftersom det var så himla svårt att hitta en parkering för det var fullt i hela parkeringshuset så hann vi inte. Utan då gick vi och kikade i affärer istället, och det var kul! Kom hem med en ny tröja, ett nytt linne och tre nya tunna, glittriga diadem :-)


Forever 21 ;-)
Tröjan tyckte jag var lite rolig, den är randig på baksidan med och linnet var hur skönt som helst!


Igår så så åkte jag och Nathalie ner till L.A. för att gå på Kiss Fm Jingle Ball konserten! Vi hade rätt bra platser och vi fick se Jay Sean, The Ting Tings, Jason Derülo, LMFAO, 3OH!3, Fabolous, Keri Hilson och Taylor Swift!
Och ni skulle hört publiken då det var Taylors tur att uppträda (sist självklart eftersom alla ville se henne mest). Ojojoj.
Jag tycker alla gjorde bra uppträdanden även fast vissa hade bättre sånger än andra. Sedan avslutade vi dagen/kvällen/natten med drive thru mat på donken!
Och i två nätter har jag fått lega och höra på Nathalies hostningar. Okey, inte hela nätterna men under en stund. Och nu känns det som att jag börjar få hosta. Naaaathtaliiie! ;-)

När jag kom hem nu ikväll så var huset julpyntat med lampor, ser mysigt ut. Och så höll de på att pynta julgranen då jag kom in. Känns kul med jul! Lite annorlunda att de tar in granen så himla tidigt här!

Och när jag kom upp till rummet väntade det post på mig där. Skumtomtar och saffran från mamma, tack! :-D Gott!
Så jag tror jag ska ta och baka lussekatter med pojkarna någon dag i veckan! :-) Gottit!

Snart är det Desperate Housewives på TV:n! Det ska jag kika på och sen är söndagen och helgen i princip slut.

Har en del bilder sen igårkväll men jag måste rensa och fixa så dom får komma upp en annan dag men en eller två kan jag väl bjuda på:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0