Varm Mjölk Med Skumtomte

Ännu en slöar dag. Vilket betyder att då jag jobbat färdigt på morgonen går jag och lägger mig igen i stället för att gå ut på min morgon promenad och så. Måste ta tag i det där igen! Var iskallt i sängen och i huset i morse. Kanske inte iskallt men det var kallt. Och jag höll på frysa ihjäl då jag låg i sängen. Kunde inte somna för det var så kallt så till slut fick jag ta på mig mina mjukisbyxor men det var fortfarande kallt men jag lyckades somna till slut i alla fall och vaknade kvart i elva :-)
Innan jag gick och la mig värmde jag lite mjölk och la i en skumtomte, bara för att jag tyckte det kändes som att det skulle vara gott. Men jag tror jag skulle behövt stoppa i kanske två tomtar för att få mer smak, men skumtomten blev mjuk och väldigt god :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0