X-mas Feelings



Här är julkänslorna på topp kan jag säga ;-)
Or not. Men det går bra ändå!




Liten Coco!


Hon har förövrigt varit ganska jobbig idag. Men söt och gó mellan varven. Hon är ju jättegosig och hon vill absolut inte bli lämnad själv. Så nu ligger hon bredvid mitt ben med sin lilla fleecefilt på sig och sover.
Men i alla fall... hon höll på göra mig galen för ett tag sedan för då hade jag varit ute med henne ett bra tag och så kom jag in och så ville Kaleo vara ute med henne ett tag så de var ute en stund. Sen så hör jag att Kainoa tycker att hon luktar bajs...
Så direkt då de kom in kissade hon på ett ställe och bajsade på ett annat. Jäkla hund alltså. SÅ iriiterande... Hon har kissat ute en gång, EN GÅNG på hela dagen idag!!!

Och så fick jag mina linser idag som mamma skickade vidare till mig. Gick ruggigt snabbt! :-) Känns skumt att ha linser i båda ögonen och mitt vänstra är nog inte riktigt vant att ha något i det för jag känner verkligen att det sitter något där, vilket jag hoppas jag kommer vänja mig vid! Annars ser jag nog ungefär som jag gör med glasögon på! Så det avrt ju rätt bra!

Så får jag väl passa på att önska er där hemma
en riktigt GOD JUL eftersom det nu är
julafton där hemma!
GOD JUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0