Fredag 13/2

I dag fyller Emma år, så i kväll blir det tårta, mums! Det gillar vi! Speciellt Alice, ngon som älskar tårta så mycket som henne har jag nog aldrig stött på.

I kväll blir det bio igen, med i alla fall Dani. Det blir "Confessions of a Shopaholic". Kan va kul!

Var ju och såg på "Coraline"  i onsdags. den var ju inte direkt som man hade tänkt sig. En rätt speciell film, konstig, men bra gjord!

Hmm, känner att jag skulle behöva ge mig ut på en springtur. Men förmodligen hinner jag inte det i kväll eftersom jag ska på bio... Men en promenad skulle man nog kunna hinna kanske kanske :-)

Nu i eftermiddag blir det simskola med Clara!

Kommentarer
Postat av: kenka

Åh, jag vill med ha tårta :O Hoppas att den var god ;) Jag älskar dig!

2009-02-14 @ 10:40:25
Postat av: Frida

Hihi du, den var sviiiiingod :D Älskar dig <3

2009-02-14 @ 23:18:39
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0