Fredag 20/2

Freeeedag, underbara fredag! Gud vad skönt! I dag fick jag post förresten, wiee vad glad jag blev!!! Fick post av mormor; en FRIDA-tidning och pengar, $20 :D Och så fick jag post av mamma (och Charlie); en VR-tidning, gotta och Charlies hand (avtryck i play doh lera). Tack tack, alltid så himla kul med post!!! Sen så fick jag brev av min kära Malin med, gisses vad överraskad jag blev, kul kul!!!

Dagen har annars varit lugn. Alice har varit på förskolan, och medan det så var jag och Clara på biblioteket och på lekparken. Det är var kallt och blåsigt, kändes riktigt skönt när det äntligen blev dax att gå till bilen för att åka och hämta Alice på skolan!

Får se vad som sker ikväll. Hade egentligen bara tänkt att ta mig en lugn stund framför en film med gottan jag fick idag. Men så skrev Dani och frågade om vi skulle göra nåt, får se vad som händer!




Att spåra en tessla är
roligare när man är två

- Det är mycket besynnerligt, sa Puh, men nu ser det
ut att vara två djur. Den där - vad det nu var - har fått
sällskap med en annan - vad det nu är - och bägge två
går tillsammans. Har du något emot att gå med mig,
Nasse, om det händelsevis skulle råka vara fientliga djur?
Nasse kliade sig på örat på ett fint sätt och sa, att han
inte hade något särskilt för sig förrän på fredag och med
förtjusning skulle komma med,
ifall det nu verkligen var en Tessla.
- Du menar ifall det verkligen är två tesslor,
sa Nalle Puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0