Fredag 27/2

Nu är det äntligen kväll, och jag sitter och gör ingenting. Rätt skönt att veta att man är ledig imorn, och i övermorn! Och snart går vi in i mars månad känns skönt. Gillar när det blir en ny månad.

Simskolan gick bra, förutom att jag fastnade ett par gånger med mitt navelsmycke i Claras baddräkt. Jag måste verkligen skaffa ett nyss för det som jag har nu fastnar i allt hela tiden. Och det förra jag hade är trasigt!

Huh, vad trött jag känner mig. På fredags kvällar tycker jag på nå sätt att man är mycket tröttare än vanligt och att det känns som klockan ska vara mer än vad den är.
Hur som helst ska jag nog ta och se på Kill Bill 2 i kväll, tror Earl ska se med, han sa i alla fall att han också ville se den

Känner mig hungrig, trots att vi rätt nyligen åt middag, eller i och för sig, är väl kanske två timmar sen. Men jag borde väl ändå inte vara hungrig? .



Okey,
det här har inte varit någon lätt dag. Började med att jag vaknade innan halv sju, av Noah som låg och skrek. Sen kunde jag inte somna om, och klockan tjugo över sju så ska mitt alarm ringa. Så jag hade drygt 50 minuter kvar, vilket kan va rätt skönt, problemet var bara att när det kanske var tio minuter kvar eller så, så började den där sköna tröttheten komma smygandes.
Sen så tog det runt 70 minuter att skjutsa Alice, var hur mycket trafik som helst på hemvägen! Då fick jag en less Clara på köpet. Och hon blev väldigt grinig när vi skulle äta frukt, jag kände bara för att gå in i ett rum och stänga in mig. Men men, tillslut lugnade allt ned sig och hon åt nöjt och glatt sina vindruvor. Sen åkte vi till lekparken, typiskt att vi inte hann vara där längre än vad vi var. Har varit jätteskönt väder ute i dag, även fast det har varit molnigt och blåsigt (fast rätt varma vindar). Och nu har vi 14 grader här! Synd nog är bara att det ska bli dåligt väder och kallt i helgen, blä! Sen enligt vädret i tidningen i dag så ska det snöa på måndag, hoppas de ändrar sig!

Snart börjar det bli dax att bege sig till simskolan med Clara! Och snart är det helg, underbart!

Inga planer för kvällen. Skönt att bara varva ner och ta det lugnt på fredagkväll, med en film kanske. Och så har jag tvättat i dag, så det blir massa klädevikning med!




Att göra ingenting
med sina vänner
är det bästa i världen

- Vad tycker du mest om av allting på jorden, Puh? ...
Och sedan tänkte han, att han tyckte rysligt mycket
om att vara med Christoffer Robin, och att ha Nasse i
närheten var också trivsamt, så när han hade tänkt på
saken sa han: Vad jag tycker mest om i hela världen är,
när jag och Nasse går och hälsar på dig, och du säger:
"Hur vore det med en liten munsbit?" och jag säger: "Ja,
inte för att jag har något emot en munsbit, har du, Nasse?"
och det är en sån där surrande dag ute
och fåglarna sjunger.
- Det tycker jag också om, sa Christoffer Robin, men vad
jag tycker mestom är att göra Ingenting.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag hade tänkt att träna på måndag men jag ser att jag fått ett mail om Au Pairmöte på måndag! Lite väl sent kanske... Har du också fått det?

2009-02-28 @ 04:47:30
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: kenka

Åh, jag älskar dig liten!! :O

2009-02-28 @ 12:53:25
Postat av: Frida

Jag älskar dig med pluttis :)

2009-02-28 @ 14:28:45
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0