Lördag 14/2 Alla Hjärtans Dag

Först vill jag börja med att önska en glad Alla hjärtans Dag till alla! Allra helst till min lilla älsklingsKenneth där hemma i Sverige. Älskar dig vännen!

Sen så kan jag säga att mitt nya liv inte fungerar så himlarns bra... har nyss tryckt i mig en bit choklad cheesecake med Emma, Earl och flickorna. Earl hade köpt en hel cheesecake tårta i dag eftersom det är alla hjärtans dag. Snart är det middag och jag undrar hur mycket vi ska orka äta och efter maten ska vi äta en amerikansk citronpaj som Ingrid gjort i dag, den är säkert väldigt god!
I dag fick jag av Ingrid och Hans ett litet kit med hudkräm, duschtvål och tvättsvamp. Och av Emma och Earl ett par capri mjukbyxor från Vicktoria's Secret, jättesöta. Ett par gråa med en bred rosa kant som har vita prickar. Och på rumpan står det PINK.

I går var jag på bio med Dani, och såg på "Confessions of a Shopaholic". Jag gillade den, den var kul! Kanske blir Rosa Pantern 2 imorgon. hoppas, vill se den!

Och på måndag är jag ledig! Wohoo, vad skönt. Men då störs rutinerna, men alltid skönt med en extra ledig dag, hihi!

Dagen då: Har tvättat all tvätt i dag (alltså min och flickornas), gått in till Bethesda för att posta en födelsedagspresent åt en väldigt speciell person :-) Har inte hänt så himla mycket, vilket kan va skönt, så hinner man göra det man ska, som tex. tvätt! Och återfå lite krafter.

Så kul, Clara är så Fridig. I dag har hon velat vara med mig på mitt rum mest hela tiden som jag varit hemma, på morgonen och efter att hon vaknat efter sin middagslur ville hon inte gå ner utan satt i mitt knä hur länge som helst medan jag satt och kikade på datorn. Slutade med att vi gick ned tillsammans då det var dax för att ge lite Valentinpresenter!

Kommentarer
Postat av: kenka

Buhu, tur att du är hemma nästa alla hjärtans dag iallafall :O Den vill jag ju fira med dig!

2009-02-15 @ 19:11:02
Postat av: johanna

Gott med tarta :D

2009-02-16 @ 02:54:24
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0