Lördag 28/1

Då sitter jag här på min säng, klockan är tio över åtta morgonen. Vaknade halv åtta, inte av mig själv, inte av något alarm, inte av Noah men utav Alice och Clara. Yippi! I och för sig skulle jag upp klockan åtta, men det är ju ändå 30 minuter kvar till dess. Och med dessa två flickor springandes omkring så går det inte somna om. Så jag bestämde mig för att kliva upp, göra mig i ordning lite och så sitta en stund vid datorn, som jag inte kommer hinna göra sen. Ska ju nämligen till Tyson's i dag med Nathalie, det ska bli kul.

Ah jag vet seriöst inte hur jag ska göra med mitt hår! Jag var ju jätte inne på att permanetna mig, men ju närmare jag kommer att jag "vill" göra det, ju snällare är mitt hår mot mig som det är, vilekt gör att jag börjar tveka. Tror jag. Jag är verkligen trött på mitt spikraka hår, jag är nog bara lite rädd för att något hemskt ska hända mitt hår, Att det kommer bli jätteslitet. Tänk om det skulle gå av, då skulle jag dö! Tänk om jag skulle känna för att ha rakt igen, och inte ha nån plattång. Ne jag måste göra en permanent, annars kommer jag ju bara undra hela tiden hur det skulle va och se ut mm. Då är bara frågan när. Vet inte om jag vågar göra det den här helgen, haha :-P

Ne nu, ska jag ta och gå ner och få i mig någon frukost innan jag ska kila i väg! Hmm, vad ska jag käka? Nån bagel och kanke nybakat julbröd, älskar det brödet!




Ibland är du underbar
även när du inte vet om det

- Gjorde jag verkligen allt det där? sa han till slut.
- Tja, sa Puh, i vers - i ett stycke vers - ja, det gjorde du,
Nasse, för i versen står det, att du gjorde det. Det är på
så sätt folk får veta det.
- Å, sa Nasse,. För jag - jag trodde, att jag darrade litet.
Alldeles i början. Och det står 'Säg darrade väl Nasse?
Nej!' Det var därför.
- Du darrade bara invärtes, sa Puh, och det är det
modigaste sättet att inte darra, som finns för ett mycket
Litet Djur. Nasse suckade av lycka och började fundera
över sig själv. Han var Modig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0